Hlavná navigácia
Úvod

Prečo s nami?

 

Prečo nakupovať u ACTIVA?

Široký sortiment, jasná cenová politika, kvalitný zákaznícky servis...

 

Na čom si zakladáme?

 

Najširší sortiment

Prehľadný 500-stranový farebný katalóg obsahujúci viac ako 8 000 položiek. ACTIVA ponúka efektívne a sofistikované riešenie pri zásobovaní kancelárskymi potrebami, občerstvením, upratovacími a hygienickými potrebami alebo ochrannými pomôckami. Ďalej kvalitné a komplexné služby, ústretovosť Vašim individuálnym
požiadavkám a jasnú cenovú politiku s finálnymi, rok nemennými cenami bez skrytých doplatkov a podcenníkov.

 

 

Záruka kvalitných výrobkov renomovaných značiek

Našu ponuku tvoria tradičné slovenské a české výrobky, ako aj kvalitné výrobky európskych a svetových značiek, často s predĺženou
záručnou lehotou. Vyberať môžete aj medzi ekonomickým a reprezentatívnym prevedením výrobku.

 

Skladová dostupnosť

Tovar máme vo veľkom množstve skladom.  Nie je nutné mať niekoľko dodávateľov a spracovávať veľké množstvo faktúr od rôznych firiem, my Vám dodáme všetko od špendlíka po písací stôl. Tovar spravidla doručujeme nasledujúci pracovný deň od objednania (na území východného Slovenska do 48 hod.).

 

 

Doprava ZADARMO

Objednávky nad 49 EUR bez DPH doručujeme zadarmo, ostatné len za 4,90 bez DPH. Pre dopravu tovaru využívame vlastný vozový park.

 

Prehľadný systém zliav

Objednávka na obchod.activa.sk > ZĽAVA 2 %
Platba v hotovosti > ZĽAVA 2 %

Zľavy sa sčítavajú, v prípade oneskorených platieb faktúr nárok na zľavy zaniká.

 

Elektronická komunikácia

Ak využívate pre svoje nákupy vlastný objednávkový systém (SAP, Navision, Oracle a pod.) alebo elektronické trhovisko (Ariba, Hubwoo,
Centrade, Siemens-C2P) ponúkame Vám možnosť prepojiť tieto systémy s našim internetovým obchodom a využívať tým všetky jeho
nadštandardné užívateľské funkcie. 

Taktiež poskytujeme VŠETKÝM svojim zákazníkom možnosť zasielania daňových dokladov - faktúr aj v elektronickej podobe vo formáte PDF. Je to moderný, ekologický, jednoduchý a efektívny spôsob zasielania daňových dokladov v súlade s platnými zákonmi Slovenskej republiky.

 

Bonusový program

Za svoje nákupy u nás získate body, za ktoré si potom môžete vybrať množstvo atraktívnych darčekov. Viac informácií nájdete na www.activaplus.sk.

 

Možnosť vrátenia chybne objednaného tovaru

Ak sa pri objednávaní pomýlite a objednáte z katalógu iný tovar, alebo zlé množstvo, máte možnosť ho bez akýchkoľvek nákladov vrátiť (v originálnom obale):
- kancelárske potreby do 7 dní
- občerstvenie a kancelársku techniku do 2 dní

 

Poradenstvo, odborná inštalácia, záručný a pozáručný servis

Ponúkame Vám bezplatnú pomoc pri výbere zložitejšej techniky ako sú kopírovacie stroje, tlačiarne a pod..

V prípade potreby Vám tiež sprostredkujeme návštevu servisného technika, alebo prístroj sami vyzdvihneme a odvezieme do servisu.

 

Doplnkové služby

Zaistíme pre Vás dodávky reklamných predmetov a firemných vizitiek a pečiatok podľa vašich individuálnych požiadaviek.

 

Certifikácia ISO

Kvalitu našich služieb dokazujú i medzinárodné certifikáty
ISO 9001: 2015 Systém manažérstva kvality
ISO 14001: 2015 Systém environmentálneho manažérstva