Ako nakupovať kancelárske potreby
Nakupovať v našom e-shope môžu ako firemní zákazníci, tak súkromné osoby. Či už patríte do ktorejkoľvek skupiny, nájdete v našom e-shope nástroje, ktoré vám nákup výrazne zjednodušia a urýchlia. Nasledujúca stránka je venovaná popisu funkčností, ktoré sú určené pre firemných zákazníkov.
Registrácia, prihlásenie
V prvom kroku sa musíte rozhodnúť, či chcete nakupovať ako firemný zákazník alebo súkromná osoba. Po úspešnom odoslaní registračných údajov od nás obratom obdržíte potvrdenie registrácie. Od tejto chvíle môžete objednávať.
Pre objednanie tovaru je nevyhnutné sa prihlásiť pomocou užívateľského mena a hesla, ktoré ste si sami zvolili pri registrácii. Ak ste heslo zabudli, môžete si ho nechať zaslať e-mailom pomocou jednoduchého formulára na úvodnej stránke pod políčkami na prihlásenie.
Vyhľadávanie tovaru
V katalógu je možné prezerať produkty aj bez prihlásenia. Základnú štruktúru katalógu si môžete prezerať priamo po premiestnení kurzora na ktorúkoľvek položku (kapitolu) navigačného menu.
Počas roka potom máme platné rôzne špeciálne katalógy. Pokiaľ si chcete prezerať tovar z nich, stačí kliknúť na príslušný názov toho, ktorý Vás zaujal.
Po výbere kapitoly, z ktorej chcete objednávať, sa dostanete do výberu podkapitol, prípadne rovno do prehľadu produktov.
Pre rýchle vyhľadanie požadovaného tovaru v prehľade produktov môžete využiť predpripravené filtre v jednotlivých kapitolách.
Filtrovať vybrané produkty viete aj naprieč celou našou ponukou a to EKO produkty, NOVINKY alebo PRODUKTY V AKCII.
Do detailu produktu sa dostanete kliknutím na jeho názov.
Pokiaľ si nie ste celkom istý, kde požadovaný produkt hľadať, môžete využiť funkciu Vyhľadávanie. Podľa textu, ktorý začnete do políčka pre vyhľadávania písať (min. 3 písmená), Vám vyhľadávač sám začne našepkávať vhodné kľúčové slová a odporúčať produkty. Pokiaľ budete v tejto chvíli prihlásený, dostanú v našepkávačovi prednosť produkty, ktoré u nás obvykle nakupujete. Vyhľadanie požadovaného tovaru tak bude ešte rýchlejšie.
Pridanie tovaru do košíka
Pridať tovar do košíka môžete zadaním počtu kusov produktu a kliknutím na tlačítko „ŠUP DO KOŠÍKA“ vo výpise tovaru v kategóriách alebo v detailoch produktu.
Stav košíka je neustále ukladaný, pokiaľ teda vložíte do košíka nejaký produkt, zostane tam aj keď sa odhlásite (a nabudúce opäť prihlásite), alebo prejdete na inú stránku.
Aktuálny stav košíka budete mať neustále na očiach v pravom rohu stránky, a to aj vtedy ak budete na stránke scrollovať.
Aby ste sa mohli čo najlepšie rozhodnúť, ktorý variant nášho tovaru a v akom množstve chcete, môžete využiť niekoľko nápomocných funkcií v detailoch produktu:
-
Farebné / Formátové varianty, ak by ste náhodou potrebovali aj inú farbu/formát.
-
Súvisiaci tovar, aby ste už určite nikdy nezabudli objednať aj doplnkový sortiment.
-
Často sa kupuje spoločne – inšpirujte sa tým, čo najčastejšie nakupuje spoločne s Vašimi vybranými výrobkami.
-
Informácie o originálnom balení – chcete spoločne s nami šetriť obaly? Nakupujte po originál baleniach.
Objednávka
- 1. krok
Vaša objednávka sa zobrazí po kliknutí na hodnotu košíka v pravej hornej časti obrazovky.
Množstvo objednávaného tovaru tu môžete upraviť, prípadne položku úplne odstrániť zaškrtnutím krížika (alebo napísať do množstva 0). Pre uloženie zmeny stačí kliknúť myšou kamkoľvek na stránku.
Aby ste určite na nič nezabudli, ešte Vám v košíku pre istotu pripomenieme, čo sa obvykle nakupuje k tovaru, ktorý už v košíku máte.
Pokiaľ ste s objednávkou spokojný, môžete prejsť na ďalší krok kliknutím na tlačidlo K DOPRAVE A PLATBE alebo využiť funkciu ZRÝCHLENE OBJEDNAŤ (tá je vysvetlená ďalej). - 2. krok
V tomto kroku sa upresňujú dodacie podmienky objednávky. Môžete tak zvoliť dátum dodania, dodaciu adresu, kontaktnú osobu, ktorá objednávku prevezme a spôsob platby. Následne pokračujte kliknutím na tlačidlo ULOŽIŤ K ODOSLANIU. - 3. krok
V ďalšom kroku sa zobrazí objednávka s Vašimi údajmi ku kontrole. Objednávku teraz môžete vytlačiť, úplne zrušiť, alebo odoslať kliknutím na tlačidlo ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU. Touto cestou objednávku odošlete k nám do ACTIVY na spracovanie. Pokiaľ objednávku neodošlete, zostáva uložená vo Vašej histórii a môžete ju odoslať kedykoľvek neskôr alebo použiť znova ako šablónu.
- 4. krok
Pokiaľ ste objednávku odoslali, zobrazí sa informácia, že objednávka bola úspešne odoslaná. A na Váš e-mail dorazí potvrdenie o prijatí objednávky.
- Zrýchlene objednať
Ak u nás objednávate často na rovnakú dodaciu adresu a nechcete v dodacej adrese nič upresňovať, môžete využiť funkciu ZRÝCHLENE OBJEDNAŤ. V prvom kroku košíku stačí kliknúť na tlačidlo ZRÝCHLENE OBJEDNAŤ, pohľadom skontrolovať dodacie a fakturačné údaje a objednávku rýchlo odoslať do ACTIVY.
Sledovanie objednávky
Stav vybavenia svojej objednávky nájdete buď v e-mailovom potrvdení svojej objednávky alebo v detaili svojej dokončenej objednávky v Histórii objednávok.
Správa objednávok
Prehľad svojich objednávok nájdete po kliknutí na tlačidlo HISTÓRIA OBJEDNÁVOK v pravom zvislom menu. Tu si tiež veľmi ľahko skontrolujete, či bola daná objednávka odoslaná alebo nie.
Zároveň sa môžete prostredníctvom tohto prehľadu vrátiť ku starším objednávkam a pomocou odkazu ZNOVU OBJEDNAŤ vytvárať rovnaké objednávky.
Funkcie e-shopu
V e-shope nájdete ešte ďalšie funkcie, ktoré môžete využiť buď pre uľahčenie Vášho objednávania alebo k dohľadaniu faktúr za naše služby:
- Rýchla objednávka - túto funkciu ocenia predovšetkým tí z vás, ktorí poznajú objednávacie kódy produktov, ktoré chcú objednať. Do jednoduchého formulára vkladáte len objednávacie kódy a počet kusov bez toho, aby ste ich museli predtým vyhľadávať.
- Obľúbený tovar alebo Naposledy nakupovaný tovar – pomocou funkcie Obľúbený tovar si môžete zostaviť svoj vlastný zoznam najčastejšie nakupovaných položiek. Pokiaľ sa Vám tento zoznam zostavovať nechce, urobíme to radi za Vás pomocou funkcie Naposledy nakupovaný tovar.
- Šablóny objednávok – pomocou tejto funkcie si môžete vytvoriť vzory objednávok podľa Vášho najčastejšie objednávaného tovaru a do košíka potom pridať jedným kliknutím celú objednávku.
- Faktúry - zobrazí zoznam všetkých faktúr, ktoré sme pre Vás vystavili a ktoré si môžete pozrieť alebo stiahnuť do svojho počítača.
- Rozdeľovanie objednávok – aktivuje sa v momente, pokiaľ do nákupného košíka vložíte zároveň produkty z kancelárskych potrieb a občerstvenia. Pred dokončením objednávky máte možnosť si vybrať, či si prajete objednávku rozdeliť. Obdržíte tak zvlášť faktúru na kancelárske potreby a zvlášť na občerstvenie.
- Rozdeľovanie dodávky - aktivuje sa v momente, pokiaľ do nákupného košíka vložíte produkt, ktorý nie je skladom. Pred dokončením objednávky máte možnosť si vybrať, či si prajete objednávku dodať po častiach - objednávku doručíme na viackrát - nasledujúci pracovný deň dodáme tú časť tovaru, ktorú máme skladom a zvyšok tovaru až po naskladnení, alebo si prajete dodať kompletnú objednávku - objednávku doručíme na jedenkrát a to až po naskladnení všetkých produktov z vašej objednávky.
Pokročilé funkcie e-shopu
Pokiaľ si s vyššie spomínanými základnými funkciami nevystačíte a potrebujete náš e-shop prispôsobiť na mieru štruktúre Vašej spoločnosti, dokážeme Vám aktivovať ďalšie funkcie, ktoré e-shop nastaví presne tak, ako potrebujete:
- Nekatalógový tovar
- Limity objednávok
- Finančné budgety
- Schvaľovanie
- Viac dodacích miest
- Štatistiky
Pre viac informácii o pokročilých funkciách a ich nastaveniach kontaktujte svojho obchodného zástupcu alebo naše zákaznícke oddelenie.
Kontakt na Vášho obchodného zástupcu nájdete po prihlásení sa do svojho účtu v pravej dolnej časti obrazovky.